Klantcontact

Hoeveel positieve klantcontacten heeft u per week?

Salesritme

Zijn uw verkopers te veel binnen of hebben ze te weinig resultaat?

Iedere verkooporganisatie is gebaat met een goed georganiseerd salesritme. Het hebben van positieve klantcontacten moet je plannen. Op basis van doelstellingen worden klantcontacten gekwalificeerd, gepland en opgevolgd. Zonder ritme hebben klantbezoeken minder focus, worden ze minder goed voorbereid en is coaching op de kwaliteit erg moeilijk. De Groei Company is gespecialiseerd in het toepassen van ritme in uw salesorganisatie.

Meer effect uit klantcontact

Een echt verbinding maken met uw klant, hoe dan?

Connecting-sales, eigenlijk de enige succesvolle manier van verkopen in de huidige transparante markt. Niet alleen uw klanten kennen, maar ook zijn of haar uitdagingen begrijpen en een oplossing kunnen bedenken voor hun behoefte of de pijn. Door uw klant echte aandacht te geven en te blijven verrassen creëert u lange termijn verbindingen. 

Hoe? Wij hebben al 20 jaar ervaring en helpen u graag. 

Nieuwe klanten

Nieuwe klanten zijn schaars, tenslotte heeft u ook collega’s met dezelfde producten of diensten. U maakt het verschil niet alleen maar door in de huid te kruipen van uw klant, door de customer-journey in kaart te brengen. U dient de klant het echte wauw gevoel te geven. 

De aanpak en de belofte moeten de prospect positief verbazen. Dat doe je met een goed concept en een uitgedachte go-to-market strategie in combinatie met een goed salesritme. 

Loyale klanten

Als u veel aandacht besteed aan het binnenhalen van nieuwe klanten kan het zijn dat uw bestaande klanten uw minder interessant gaan vinden. Hoe blijft u uw trouwe klanten verrassen, welke aandacht-cyclus heeft u daarvoor, hoeveel positieve klantcontacten creëert u per jaar? De Groei Company bedenkt samen met u de juiste aanpak, laten we samen groeien met bestaande klanten!